Известие

Collapse
No announcement yet.

146 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 146 jtd

    здравеите колеги мисля да сменя 164 с 146 jtd 2001 г какво бихте ме посаветвали за този автомобил разход и мотор и т.н
    alfa romeo 164 super 2.0 бивша
    fiat bravo 1.6 16v 103 кончетa
    alfa romeo brera 3.2 jts 280 кончета

  • #2
    Пусни търсачката и гледай какво става
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Добър разход, динамика, здрав двигател, не е скъп за поддръжка, голяма цифра са турбото и нафтовата помпа. Преди да я вземеш, я водиш на диагностика за преглед - ще ти кажат и реалните километри на колата, а те са няколко пъти по тези на километража. Чипва се лесно и тръгва бързо
      sigpicex
      147Q2
      300bhp/606nm
      Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
        Добър разход, динамика, здрав двигател, не е скъп за поддръжка, голяма цифра са турбото и нафтовата помпа. Преди да я вземеш, я водиш на диагностика за преглед - ще ти кажат и реалните километри на колата, а те са няколко пъти по тези на километража. Чипва се лесно и тръгва бързо
        За поддръжка не е много скъп, но ако става дума за ремонти, не е и от най-евтините
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          От 164-ка на 146 не е ли малко от кон на магаре? Аз още не мога да се самонавия да сменя 155-цата за 146 ЖТД, че какво остава ако си свикнал на 164-ка...
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            От 164-ка на 146 не е ли малко от кон на магаре? Аз още не мога да се самонавия да сменя 155-цата за 146 ЖТД, че какво остава ако си свикнал на 164-ка...
            Двигателят си е основното (и едно от малкото, няма какво да се лъжем ) предимство. Друг плюс е, че багажникът на 146 е що-годе с приличен обем за класа си...което не може да се каже за 'по-модерните' 156 и 147

            А що се отнася до сравнението 'от кон на магаре', то просто трябва да се прецени дали да е позастаряващия кон или по-младото, но леко дръгливо магаре
            Last edited by trustworthy; d.m.y г., 13:53.
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              аз 164 сам си много доволен ама с тея задрастваня и неста за паркиране се замислих за по малка кола а не мисля да изневерявам на марката . а и ми иазлезна изгодно 146 2001 г
              alfa romeo 164 super 2.0 бивша
              fiat bravo 1.6 16v 103 кончетa
              alfa romeo brera 3.2 jts 280 кончета

              Comment


              • #8
                146 определено не е най-доброто решение за задръстени места и безпроблемно паркиране. Маневреността при паркиране е уникално слаба с тея огромни радиуси на завиване
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  146 определено не е най-доброто решение за задръстени места и безпроблемно паркиране. Маневреността при паркиране е уникално слаба с тея огромни радиуси на завиване
                  Ич не съм съгласен с теб. Преди алфа-та карах една Корса и се паркирах на уникални места, сам си се чудех как успявам. С алфата очаквах да ми е много тегаво, но се оказа, че колата се паркира много лесно, вижда се добре навсякъде, назад също, може да се качва по МНОГО високи бордюри само от едната страна без проблем, нищо че е ниска, а това си е редовна поза за паркиране. Огромните радиуси на завиване не виждам каква роля ограят, навиваш си повече волана и се мушваш където си искаш. Хидравликата е много по-лека от на другите конкурентни коли и с това паркирането става още по-лесно.
                  Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                  Mazda 6 2.3 2005
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                    Ич не съм съгласен с теб. Преди алфа-та карах една Корса и се паркирах на уникални места, сам си се чудех как успявам. С алфата очаквах да ми е много тегаво, но се оказа, че колата се паркира много лесно, вижда се добре навсякъде, назад също, може да се качва по МНОГО високи бордюри само от едната страна без проблем, нищо че е ниска, а това си е редовна поза за паркиране. Огромните радиуси на завиване не виждам каква роля ограят, навиваш си повече волана и се мушваш където си искаш. Хидравликата е много по-лека от на другите конкурентни коли и с това паркирането става още по-лесно.
                    Аз пък не съм съгласен ич с тебе Не те знам дали имаш отзад спойлер или не, но при моята видимостта назад клони към нула. В най-добрия случай виждам перчема на хората в задния автомобил и тавана му Това благодарение на спойлера и задната чистачка
                    Откак се помня, паркирам ежедневно по най-невралгичните места в центъра на Варна и по-немареврена кола до момента не съм карал. Деу ланос е около 4-500 пъти по удобно за паркиране. Пежо 406 - също.
                    По много високи бордюри аз мога да си кача само задна гума, а не съм със спортно окачване. Не те знам как не опираш отпред по тея бордюри
                    Воланът се навива до едно положение, но проблемът е, че ъгълът, под който се 'чупят' предните колела е отчайващо малък
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                      Аз пък не съм съгласен ич с тебе Не те знам дали имаш отзад спойлер или не, но при моята видимостта назад клони към нула. В най-добрия случай виждам перчема на хората в задния автомобил и тавана му Това благодарение на спойлера и задната чистачка
                      Откак се помня, паркирам ежедневно по най-невралгичните места в центъра на Варна и по-немареврена кола до момента не съм карал. Деу ланос е около 4-500 пъти по удобно за паркиране. Пежо 406 - също.
                      По много високи бордюри аз мога да си кача само задна гума, а не съм със спортно окачване. Не те знам как не опираш отпред по тея бордюри
                      Воланът се навива до едно положение, но проблемът е, че ъгълът, под който се 'чупят' предните колела е отчайващо малък
                      Нямам спойлер. Назад не се вижда перфектно, но е ок, а като погледнеш вече в страничните огледало си се вижда всичко. Не знам кое му е по-маневренето на деу или пежо, може да е така, но 146-цата е достатъчно маневрена. Всеки ден се паркирам в баш центъра на София, където е ад. В момента съм спрял на супер висок бордюр, освен да ходя да се снимам. Качвам задната и още малко назад, после плътен десен и качвам предната.

                      Идеята ми беше, че няма абсолютно никакви драми с паркирането на 146-ца, колкото всяка друга кола е лесна за паркиране, толкова е и тази.
                      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                      Mazda 6 2.3 2005
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        СЕга ще кажеш и, че с обратните завои по тесни улици нямаш проблеми
                        Освен това, аз визирам най-вече нормалното паркиране - не е въпросът да я забиеш половината на тротоара, а да маневрираш успешно на тясно за паркиране място Тогава ми става жал за хидравликата и гумите...
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          СЕга ще кажеш и, че с обратните завои по тесни улици нямаш проблеми
                          Освен това, аз визирам най-вече нормалното паркиране - не е въпросът да я забиеш половината на тротоара, а да маневрираш успешно на тясно за паркиране място Тогава ми става жал за хидравликата и гумите...
                          С обратните е друга бира. Прав си, че ако се организира състезание за паркиране с най-малко усилия и по най-ленсия начин, сигурно няма да сме от първите, но колата пак си е лесна за паркиране, само трябва да се нагодиш към спецификите и вече си по-добър от 90% от шофьорите, дори и да са с рено туинго.

                          Може би мнението ми се е изградило на база, че очаквах да ми е много трудно паркирането с алфа-та, но съм приятно изненадан. Карал съм и съм паркирал много по-отвратилтени коли.
                          Last edited by DerMeister; d.m.y г., 16:23.
                          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                          Mazda 6 2.3 2005
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            За да не оспамим темата на колегата, ще пусна една анкета по случая - цък
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment

                            Working...
                            X